پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن 
کد خبر: 4198674
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۹

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت ۲۲ بهمن 

به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن، پیام مشترک آیت‌الله محمد باقر لائینی نماینده ولی فقیه در استان و سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران، منتشر شد.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن به گزارش ایکنا از مازندران، به مناسبت راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، پیام مشترک آیت‌الله محمد باقر لائینی، نماینده ولی فقیه در استان و سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به شرح ذیل منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم 

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد، دیو چو بیرون رود، فرشته درآید 

رؤیایی که ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) طی سال‌ها مبارزه و مجاهدت برای سرنگونی رژیم ستمشاهی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در سر پروراندند، در ۲۲ بهمن ماه ۱۳۵۷ به واقعیتی عظیم در تاریخ معاصر جهان بدل شد.

یوم الله ۲۲بهمن؛ نماد و نمود اراده سترگ ملتی است که برای تغییر بزرگ در ساختار جامعه‌ای کاملاً وابسته به اجنبیان و طاغوتیان و رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی، عالی‌ترین قصیده مبارزه با نظام سلطه جهانی را بیت به بیت سرودند و با تقدیم عزیزترین کسان خود، نظامی برخاسته از ارزش‌های والای اسلام ناب محمدی(ص) را بنیان نهادند.

اکنون که دشمنان قسم‌خورده انقلاب پس از ۴۵ سال توطئه و ناکام و شکست‌خورده از خدعه‌های خود؛ تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های رسانه‌ای و تبلیغی خود را برای آسیب رساندن به امید مردم و ناکارآمد جلوه دادن نظام به کار گرفتند، بر تک تک مردم انقلابی ایران فرض است تا در سالگرد حماسه بی‌بدیل ۲۲بهمن، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهیدان انقلاب، تجدید میثاق و با رهبر عالی‌قدر امت اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید بیعت کنند.

در طلیعه چهل و پنجمین بهار پیروزی حماسی و شکوهمند انقلاب اسلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی‌(ره)، شهدای والامقام انقلاب، دفاع مقدس، شهدای مدافع حریم حرم آل‌الله‌(ع) و امنیت میهن اسلامی و 10 هزار و 400 شهید گرانقدر استان، پیشاپیش فرارسیدن یوم‌الله ۲۲ بهمن را به عموم ملت ولایتمدار و مومن ایران اسلامی خاصه مردم انقلابی دیار علویان تبریک و تهنیت می‌گوئیم و رجاء واثق داریم که مردم بزرگ استان مازندران هم راستا با ملت ایران در سراسر کشور برای حضور حماسی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مهیا هستند تا چونان همیشه در صیانت از اقتدار و عزت نظام و انقلاب اسلامی و ایجاد یأس و ناامیدی در اردوی شکست‌خورده دشمنان، حماسه‌ای ماندگار و بی‌نظیر را در تاریخ سراسر عزت و سربلندی این دیار ثبت و ضبط کنند.

ان‌شاء‌الله روزی فرا برسد که در آن، جشن پیروزی انقلاب اسلامی با جشن پیروزی ملت مظلوم فلسطین و شکست و نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی با هم برگزار شود. ان‌شاءالله تعالی

انتهای پیام
captcha